Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Łomży

Środa, 13 Grudzień 2017
Biuletyn Informacji Publicznej

Scenariusze lekcji

Zamieszczamy scenariusze lekcji dotyczące rozumowania naukowego w przedmiotach matematyczno-przyrodniczych opracowane przez uczestników warsztatów grantowych "Rozumowanie naukowe jako element edukacji matematycznej i przyrodniczej w szkole" przeprowadzonych w październiku 2015 w Łomży, Suwałkach i Białymstoku.

rozumowanie scen. 1

rozumowanie scen.2

rozumowanie scen. 3

rozumowanie scen.4

rozumowanie scen. 5

rozumowanie scen. 6

rozumowanie scen. 7

rozumowanie scen. 8

rozumowanie scen. 9

rozumowanie scen. 10

rozumowanie scen. 11

rozumowanie scen. 12

rozumowanie scen 13

W-45 Materiały powarsztatowe

Planowanie i organizacja wycieczek terenowych  w gimnazjum – zgodnie z nową podstawą programową

Planowanie i organizacja prac badawczych na lekcjach biologii w gimnazjum

"Planowanie i organizacja prac badawczych na lekcjach biologii w gimnazjum" to materiały metodyczne powarsztatowe.

Opracowanie i korekta: Maria M. Ferenc

Materiały do pobrania (pdf):

  1. Wstęp
  2. Propozycje badań
  3. Metodologia badań biologicznych
  4. Badania biologiczne
  5. Planowanie badań biologicznych
  6. Scenariusz pierwszy
  7. Scenariusz drugi
  8. Scenariusz trzeci
  9. Scenariusz czwarty
  10. Scenariusz piąty
Facebook