Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Łomży

Czwartek, 23 Listopad 2017
Biuletyn Informacji Publicznej

mgr Danuta Momot

Konsultant do spraw szkolnictwa specjalnego i integracyjnego

(parter. pok. nr 3)
tel:+86 216-42-17 w. 12
e-mail: momot|odnlomza.pl| |momot|odnlomza.pl

Godziny pracy:
wtorek: 9:00-14:00
środa: 9:00-17:00
czwartek: 9:00-13:00
Konsultacje w godzinach pracy

Kwalifikacje i uprawnienia

Magister pedagogiki specjalnej – rewalidacja upośledzonych umysłowo 

  • kwalifikacje zakresie oligofrenopedagogiki,
  • kwalifikacje edukatorskie do nauczania dorosłych,
  • kwalifikacje w zakresie  zarządzania oświatą,
  • kwalifikacje do nauczania przyrody,
  • kwalifikacje do nauczania przedmiotu „Sztuka”,
  • kwalifikacje do nauczania w przedszkolu,
  • ekspert komisji egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy w zakresie kształcenia specjalnego, sztuki, przyrody,
  • edukator programu ”Nowa Szkoła”, edukator programu  ”Ocenianie w Nowej Szkole”   
  • lider zmian MEN „Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze SPE”,
  • egzaminator sprawdzianu po szkole podstawowej i egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno – przyrodniczej dla uczniów niepełnosprawnych intelektualnie,
  • uprawnienia do pełnienia funkcji Szkolnego Organizatora Edukacji i Koordynatora Sieci Współpracy i Samokształcenia,
  • uprawnienia do ewaluacji efektów doskonalenia zawodowego nauczycieli, pracy zespołowej w szkole i placówce,  wczesnej interwencji i pomocy dzieciom niepełnosprawnym,
  • uprawnienia do realizacji zajęć terapii pedagogicznej o profilu korekcyjno – kompensacyjnym,  gimnastyki korekcyjnej, Kinezjologii Edukacyjnej, Ruchu Rozwijającego, Pedagogiki Zabawy, prowadzenia zajęć rewalidacyjno – wychowawczych  z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie w stopniu głębokim, Terapii Behawioralnej dzieci i młodzieży z autyzmem          i upośledzeniem umysłowym, metody zastosowania sztuki  orgiami w stymulowaniu rozwoju dzieci i młodzieży, profilaktyki AIDS,
  • przygotowanie w zakresie pomiaru dydaktycznego, konstruowania programów nauczania kształcenia ogólnego zgodnie z nową podstawą programową, neurologicznych podstaw integracji sensorycznej.
Facebook